Reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego
źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Wszystkie
oferowane na stronach sklepu części przeznaczone są do montażu w
warsztatach specjalistycznych.
- Niezależnie od ustawowego prawa
odstąpienia od umowy, Sprzedawca odpowiada względem Klienta, będącego
Konsumentem za wady fizyczne lub prawne towaru (rękojmia). Taką reklamację
należy zgłosić pisemnie i przesłać ją poprzez e-mail na adres reklamacje@samochodowy.pl lub
drogą pocztową na poniższy adres Działu Reklamacji firmy samochodowy.pl
sp. z o.o. w Olsztynie:
samochodowy.pl sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Stare Miasto 8
10-027 Olsztyn
- W przypadku stwierdzenia wadliwości
zakupionego towaru, posiadającego gwarancję producenta, Klient może
skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych w serwisach gwaranta bądź
przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem Sprzedawcy
samochodowy.pl sp. z o.o. Taką reklamację należy zgłosić pisemnie i
przesłać ją pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@samochodowy.pl lub
drogą pocztową na poniższy adres:
samochodowy.pl sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Stare Miasto 8
10-027 Olsztyn
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie
samochodowy.pl sp. z o.o. Identyfikacja Kupującego dokonywana jest na podstawie
numeru zamówienia lub faktury.
Pracownicy Działu Reklamacji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i
poinformują o procedurze reklamacyjnej. W przypadku uznania reklamacji z tytułu
rękojmi Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy,
chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego
wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Reklamacja z tytułu
rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Sprzedawcy.
Jeżeli w ciągu 14 dni od daty wpływu reklamacji Sprzedawca nie ustosunkuje się
do żądania Klienta, należy przyjąć iż uznał żądania za zasadne.
- Naprawiony lub wymieniony produkt
odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych
przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku wątpliwości prosimy o
kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Jeżeli dostarczony produkt nie
będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie
niezwłocznie poinformowany.
Gwarancja i rękojmia nie obejmuje
uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia
eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu
innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje
gumowo-stalowe, osłony itp.).
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia, iż
otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy
zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego (to jego obowiązek) oraz
pozostawienia Państwu jednego egzemplarza protokołu szkody (ważne, żeby
nastąpiło to w dniu dostawy) oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi
Klienta samochodowy.pl sp. z o.o. w celu jak najszybszego rozwiązania
problemu.